sobota, 28 listopada 2015

#11 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Weszła kolacja... ;) :D (Y) :) także tego..., ;) żeby nie było że same; omlety, stejki, kurczaki, kasze..., ryż i warzywa... ;) wiadomo. Akurat dziś wchodzi w bilans kaloryczny, makro... pasuje, także jest grubo, tłusto... ;) (Y) na bogato. Czysta Micha kanapki..., (Y) ;) :D jak to prosto brzmi. :) Bułka grahamka/chleb żytni (grzanki podpiekane na piecu), szynka z piersi indyka, makrela wędzona, ser żółty, pomidor, ogórek kiszony, cebula, przyprawy; pieprz czarny, chilly, pieczywo wysmarowane tartym chrzanem. :D ;) (Y) Weekend... (Y) przede wszystkim aktywnie ... ;) :) (Y) stayRUN \m/

Bułka grahamka - 45g, chleb żytni - 35g (bułka/chleb... "grzanki" podpiekane na piecu), szynka z piersi indyka 47g, makrela wędzona - 95g, ser żółty "gouda" - 41g, pomidor - 121g, ogórek kiszony - 66g, cebula - 59g, przyprawy; pieprz czarny, chilly, pieczywo wysmarowane tartym chrzanem.

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) Waga - 509g, ok. 624kcal, B [g] - 44, W [g] - 51, T [g] - 28.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

#10 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Cześć czołem, :) BIEGANIE było... (Y) :) także tego..., ;) wiadomo. Sobotnia, czysta micha... (Y) ;) :) smażony/duszony filet z dorsza, kasza gryczana prażona, ziemniaki gotowane na parze, kapusta kiszona (Y) ...niby dużo. ;) Udanego weekendu :) przede wszystkim aktywnie i z głową... ;) (Y) stayRUN \m/

Smażony/duszony filet z dorsza - 165g, kasza gryczana prażona "po ugotowaniu" - 285g, ziemniaki gotowane na parze - 213g, kapusta kiszona - 110g (Y) Dorsza marynujemy, przyprawiamy..., ;) jak kto woli i wkładamy do torebki z silikonowego papieru. Filet smażymy na patelni pod przykryciem bez używania tłuszczu ok. 8/10min z jednej i drugiej strony na średnim/małym "ogniu", (Y) gotowe.

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) Waga - 773g, ok. 625kcal, B [g] - 45, W [g] - 97, T [g] - 6.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

wtorek, 24 listopada 2015

#09 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Potreningowa, duża porcja... dla głodnego chłopa, ;) tłusta... ;) czysta micha dnia; (Y) ;) :) zapiekanka/omlet z dwóch jaj i mięsa mielonego. (Y) Wszamane... (Y) ;) no to teraz lecimy ze składnikami. (Y) :)

Zapiekanka... składniki: Jaja x2 (białko jaja - 80g, żółtko jaja - 40g), mąka orkiszowa - 25g, płatki owsiane górskie - 25g. mleko 1,5% - 50ml, mięso mielone wołowo-wieprzowe - 130g, cebula - 40g, ryż biały - 100g, kasza pęczak - 100g, (ryż i kasz... oczywiście wcześniej ugotowany), przyprawy; sól, pieprz, papryka słodka, chilly, bazylia, tymianek, czosnek niedźwiedzi.

Przygotowanie zapiekanki nie powinno sprawić większego problemu, ;) łączenie składników, przyprawy, podobnie jak w przypadku omletu. ;) (Y) Połączone i wymieszane składniki, w masę, kładziemy na rozgrzaną, posmarowaną, olejem patelnie. Zapiekamy, smażymy pod przykryciem; ok. 20min, z jednej i drugiej strony, na średnim/małym "ogniu". (Y) Szczerze przyznam że zapiekanka jest wypadkową omletu z mięsem mielonym i ugotowanego ryżu i kaszy z tym że w odmiennej... ;) (Y) jednolitej formie.

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) ok. 906kcal, B [g] - 52, W [g] - 82, T [g] - 40.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

niedziela, 22 listopada 2015

#08 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Niedzielna..., obiadowa czysta micha; (Y) ;) :) gotowane udko/mięso z kurczaka - 155g, ryż brązowy "po ugotowaniu" - 255g, ziemniaki - 111g, marchew - 69g, seler korzeń -  41g, pietruszka korzeń - 63g, ...warzywa gotowane na parze.

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) ok. 670kcal, B [g] - 40, W [g] - 110, T [g] - 12.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

#07 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Cześć czołem... ;) :) niedziela, 22 listopada; dzień święty, dzień odpoczynku... (Y) Wrzucamy na luz, regenerujemy ciało i umysł, ładujemy baterie, na nowy..., pełen wyzwań, tydzień.  :) Z cyklu: "bedejot", śniadanie na ekranie...,  ;) czysta micha, strawa dla duszy i ciała; "czoko..." ;) omlet mocy.

Omlet..., składniki: Jaja x2 (białko jaja - 80g, żółtko jaja - 40g), mąka orkiszowa - 25g, płatki owsiane górskie - 25g. mleko 1,5% - 50ml, banan - 92g, marchewka - 86g, por - 21g, pietruszka 10g, kakao - 10g, mała płaska łyżeczka sody oczyszczonej - 2/3g, przyprawy; sól, papryka słodka, chilly, cynamon, imbir... według uznania. ;) (Y) :)

Przygotowania: ;) rozbijamy..., wsypujemy..., wlewamy..., przyprawiamy; sól, papryka słodka, chilly, cynamon, imbir... (Y) i mieszamy. ;) Kroimy..., trzemy..., siekamy..., wsypujemy, (Y) łączymy i mieszamy. ;) :) :D  Wlewamy na rozgrzana, posmarowana olejem patelnie..., smażymy pod przykryciem; ok. 20min, z jednej i drugiej strony, na średnim/małym "ogniu", (Y) cała filozofia. ;) 

Dodatek: twaróg półtłusty krajanka - 72g ;) ...jasne że z OSM Pszczyna. ;) (Y) Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) ok. 633kcal, B [g] - 42, W [g] - 72, T [g] - 21.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

wtorek, 17 listopada 2015

#06 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Potańcowane, pojedzone... ;) potreningowa czysta micha; (Y) ;) :) grillowany/duszony schab na ostro z kaszą jęczmienną wiejską, gotowanymi na twardo jajami i kapusta kiszona.

Przygotowanie: porcje schabu, mięsa wieprzowego marynujemy, przyprawiamy..., ;) według uznania, tu akurat pikantnie, na ostro..., ;) lubimy :) (Y) i wkładamy do torebki z silikonowego papieru. Miecho smażymy, pieczemy na patelni pod przykryciem, bez używania tłuszczu, ok. 8/10min z jednej i drugiej strony, na średnim/małym "ogniu", (Y) gotowe.

Grillowany/duszony schab na ostro - 72g, kasza jęczmienna wiejska "po ugotowaniu" - 301g, jaja gotowane na twardo - 117g, kapusta kiszona - 155g.

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) ok. 710kcal, B [g] - 50, W [g] - 116, T [g] - 22.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

piątek, 13 listopada 2015

#05 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Jak się nie ma, ;) co się lubi, to się lubi, co się ma... ;) (Y) Potreningowa "duża" ;) czysta micha. (Y) :) Wątróbka drobiowa duszona bez tłuszczu z ryżem (brązowy 3/4, biały 1/4) i kapustą kiszona.

Przygotowanie: wątróbkę dokładnie płuczemy i wycinamy wszystkie błony. Zwracamy szczególną uwagę na miejsca, w których mogłyby się znajdować resztki żółci.  Trzeba je wyciąć z zapasem, żeby potrawa o nie była gorzka. Jeśli widzimy, że wątróbka jest cała pokryta żółto-zielonymi plamami, to lepiej ją po prostu wyrzucić. Po oczyszczeniu wrzucamy wątróbkę do gorącej wody i czekamy aż się zagotuje. Cedzimy..., przelewamy wodą i wrzucamy do wcześniej przygotowanego wywaru z kostki rosołowej, ziela angielskiego, liści laurowych i pieprzu... (kostka drobiowa, pieprz czarny ziarnisty) Gotujemy, dusimy na średnim/małym ogniu ok. 15min, tyle w temacie. ;)

Wątróbka drobiowa duszona bez tłuszczu - 275g, ryż brązowy "po ugotowaniu" - 263g, ryż biały "po ugotowaniu" - 115g, kapusta kiszona - 138g, przyprawy... według uznania.

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) ok. 870kcal, B [g] - 64, W [g] - 113, T [g] - 20.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

wtorek, 10 listopada 2015

#04 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Potreningowa czysta micha... (Y) :) gotowane udko/mięso z kurczaka - 130g, kasza kuskus "po ugotowaniu" - 355g, brokuły - 228g, marchew - 19g, seler korzeń - 40g, pietruszka korzeń - 24g, ...warzywa gotowane na parze. (Y) Proste, ;) filozofii w przygotowaniu nie ma.

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y)  ok. 640kcal, B [g] - 45, W [g] - 83, T [g] - 11.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

poniedziałek, 9 listopada 2015

#03 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Cześć czołem... ;) poniedziałek, BIEGANIE. :) (Y) Z cyklu "bedejot" czyli będę jadł... ;) (Y) śniadanie na kolanie..., ;) czysta micha, owsianka mocy.

Owsianka mocy..., składniki: płatki owsiane górskie - 40g, mleko 1,5% - 250ml, twaróg półtłusty - 56g, banan - 96g, marchew - 89g, por - 35g, koper - 10g, słonecznik łuskany 25g, len mielony - 13g, kakao - 10g, przyprawy; cynamon, imbir, chilly, papryka słodka... według uznania. ;) (Y) :)

Przygotowanie: do wcześniej..., zalanych, namoczonych mlekiem płatków owsianych, dodajemy; pokrojonego banana, posiekany por i koper, potartą drobno na tarce marchewkę, do tego dorzucamy twaróg i mieszamy aż uzyskamy jednolita konsystencje. ;) Wsypujemy len mielony, dodajemy kakao i słonecznik..., mieszamy, przyprawiamy... ;) zrobione, (Y) można się zabrać za szamanko. ;)

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) ok. 681kcal, B [g] - 38, W [g] - 78, T [g] - 24.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

czwartek, 5 listopada 2015

#02 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Dla zaspokojenia ciekawości... ;) "co ty żeresz" z cyklu "bedejot" czyli będę jadł... ;) (Y) potreningowa czysta micha... (Y) ;) :) "grillowany/duszony" schab na ostro, kasza jęczmienna perłowa, kapusta kiszona, groszek konserwowy.

Schab..., mięso wieprzowe 150g (po przygotowaniu/obróbce termicznej... ;) na gotowo). Porcja..., mięso marynujemy, przyprawiamy..., ;) według uznania, tu akurat pikantnie, na ostro..., ;) lubimy :) (Y) i wkładamy do torebki z silikonowego papieru. Miecho smażymy, pieczemy na patelni pod przykryciem, bez używania tłuszczu, ok. 8/10min z jednej i drugiej strony, na średnim/małym "ogniu", (Y) gotowe.

Kasza jęczmienna perłowa "po ugotowaniu" - 335g, kapusta kiszona - 111g, groszek konserwowy - 60g, porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) ok. 772kcal, B [g] - 65, W [g] - 74, T [g] - 23.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

wtorek, 3 listopada 2015

#01 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Potreningowa czysta micha... (Y) ;) :) omlet z trzech jaj..., kasza gryczana prażona, groszek konserwowy.

Omlet... składniki: Jaja x3 (białko jaja - 120g, żółtko jaja - 60g), mąka orkiszowa - 25g, płatki owsiane górskie - 25g. mleko 1,5% - 50ml, cukinia - 50g, cebula - 44g, czosnek - 7g.

Przygotowania; ;) rozbijamy..., wsypujemy..., wlewamy..., kroimy, siekamy, wyciskamy..., (Y) łaczymy i mieszamy. ;) :) :D Przyprawiamy; sól, pieprz, papryka ostra/słodka, chilly, bazylia, tymianek, zioła prowansalskie... (Y) Wlewamy na rozgrzana, posmarowana olejem patelnie... Smażymy ok. 20min z jednej i drugiej strony na średnim/małym "ogniu", (Y) cała filozofia. ;)

Kasza gryczana prażona "po ugotowaniu" - 250g, groszek konserwowy - 100g, porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) ok. 857kcal, B [g] - 48, W [g] - 103, T [g] - 26.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team