wtorek, 3 listopada 2015

#01 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Potreningowa czysta micha... ;) :) omlet z trzech jaj..., kasza gryczana prażona, groszek konserwowy.

Omlet... składniki: Jaja x3 (białko jaja - 120g, żółtko jaja - 60g), mąka orkiszowa - 25g, płatki owsiane górskie - 25g. mleko 1,5% - 50ml, cukinia - 50g, cebula - 44g, czosnek - 7g.

Przygotowania; ;) rozbijamy..., wsypujemy..., wlewamy..., kroimy, siekamy, wyciskamy..., łaczymy i mieszamy. ;) :) :D Przyprawiamy; sól, pieprz, papryka ostra/słodka, chilly, bazylia, tymianek, zioła prowansalskie... Wlewamy na rozgrzana, posmarowana olejem patelnie... Smażymy ok. 20min z jednej i drugiej strony na średnim/małym "ogniu", cała filozofia. ;)

Kasza gryczana prażona "po ugotowaniu" - 250g, groszek konserwowy - 100g, porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... ok. 857kcal, B [g] - 48, W [g] - 103, T [g] - 26.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz