czwartek, 5 listopada 2015

#02 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Dla zaspokojenia ciekawości... ;) "co ty żeresz" z cyklu "bedejot" czyli będę jadł... ;) potreningowa czysta micha... ;) :) "grillowany/duszony" schab na ostro, kasza jęczmienna perłowa, kapusta kiszona, groszek konserwowy.

Schab..., mięso wieprzowe 150g (po przygotowaniu/obróbce termicznej... ;) na gotowo). Porcja..., mięso marynujemy, przyprawiamy..., ;) według uznania, tu akurat pikantnie, na ostro..., ;) lubimy :) i wkładamy do torebki z silikonowego papieru. Miecho smażymy, pieczemy na patelni pod przykryciem, bez używania tłuszczu, ok. 8/10min z jednej i drugiej strony, na średnim/małym "ogniu", gotowe.

Kasza jęczmienna perłowa "po ugotowaniu" - 335g, kapusta kiszona - 111g, groszek konserwowy - 60g, porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... ok. 772kcal, B [g] - 65, W [g] - 74, T [g] - 23.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz