wtorek, 24 listopada 2015

#09 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Potreningowa, duża porcja... dla głodnego chłopa, ;) tłusta... ;) czysta micha dnia; ;) :) zapiekanka/omlet z dwóch jaj i mięsa mielonego. Wszamane... ;) no to teraz lecimy ze składnikami. :)

Zapiekanka... składniki: Jaja x2 (białko jaja - 80g, żółtko jaja - 40g), mąka orkiszowa - 25g, płatki owsiane górskie - 25g. mleko 1,5% - 50ml, mięso mielone wołowo-wieprzowe - 130g, cebula - 40g, ryż biały - 100g, kasza pęczak - 100g, (ryż i kasz... oczywiście wcześniej ugotowany), przyprawy; sól, pieprz, papryka słodka, chilly, bazylia, tymianek, czosnek niedźwiedzi.

Przygotowanie zapiekanki nie powinno sprawić większego problemu, ;) łączenie składników, przyprawy, podobnie jak w przypadku omletu. ;) Połączone i wymieszane składniki, w masę, kładziemy na rozgrzaną, posmarowaną, olejem patelnie. Zapiekamy, smażymy pod przykryciem; ok. 20min, z jednej i drugiej strony, na średnim/małym "ogniu". Szczerze przyznam że zapiekanka jest wypadkową omletu z mięsem mielonym i ugotowanego ryżu i kaszy z tym że w odmiennej... jednolitej formie.

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... ok. 906kcal, B [g] - 52, W [g] - 82, T [g] - 40.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz