niedziela, 6 grudnia 2015

#13 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Jeden omlet tyle wariacji... ;) (Y) Cześć czołem... ;) :) 6 grudnia, niedziela... Mikołaja. :) Pełen luz, regeneracja... (Y) :) ładujemy baterie na nowy, pełen wyzwań, tydzień.  :) Śniadanie na ekranie... ;) czysta micha; omlet mocy... (Y) Pogodnego, słonecznego dnia... :) przede wszystkim aktywnie ;) (Y) stayRUN \m/

Omlet... składniki: Jaja x2 (białko jaja - 80g, żółtko jaja - 40g), mąka orkiszowa - 25g, płatki owsiane górskie - 25g. mleko 0,5% - 50ml, banan - 101g, marchewka - 86g, papryka czerwona - 47g, por - 27g, mała płaska łyżeczka sody oczyszczonej - 2/3g, przyprawy; sól, papryka słodka, chilly, cynamon, imbir... według uznania.

Przygotowanie omletu było już szerzej omawiane 22 listopada w kuchennej "rewolucji" #07 ;) także cała filozofia zawarta w... [LINK] (Y) :) Omlet smażymy pod przykryciem; ok. 20min, z jednej i drugiej strony, na średnim/małym "ogniu". Usmażony omlecior kroimy i przekładamy "kremem" z jogurtu naturalnego 3% - 180g i kakao - 10g. ;) Technika dowolna... ;) dla opornych instrukcja w postaci oprawy graficznej pod tekstem. ;) :)

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) Waga - 674g, ok. 689kcal, B [g] - 38, W [g] - 81, T [g] - 23.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz