poniedziałek, 9 listopada 2015

#03 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Cześć czołem... ;) poniedziałek, BIEGANIE. :) (Y) Z cyklu "bedejot" czyli będę jadł... ;) (Y) śniadanie na kolanie..., ;) czysta micha, owsianka mocy.

Owsianka mocy..., składniki: płatki owsiane górskie - 40g, mleko 1,5% - 250ml, twaróg półtłusty - 56g, banan - 96g, marchew - 89g, por - 35g, koper - 10g, słonecznik łuskany 25g, len mielony - 13g, kakao - 10g, przyprawy; cynamon, imbir, chilly, papryka słodka... według uznania. ;) (Y) :)

Przygotowanie: do wcześniej..., zalanych, namoczonych mlekiem płatków owsianych, dodajemy; pokrojonego banana, posiekany por i koper, potartą drobno na tarce marchewkę, do tego dorzucamy twaróg i mieszamy aż uzyskamy jednolita konsystencje. ;) Wsypujemy len mielony, dodajemy kakao i słonecznik..., mieszamy, przyprawiamy... ;) zrobione, (Y) można się zabrać za szamanko. ;)

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... (Y) ok. 681kcal, B [g] - 38, W [g] - 78, T [g] - 24.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz