niedziela, 22 listopada 2015

#07 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Cześć czołem... ;) :) niedziela, 22 listopada; dzień święty, dzień odpoczynku... Wrzucamy na luz, regenerujemy ciało i umysł, ładujemy baterie, na nowy..., pełen wyzwań, tydzień.  :) Z cyklu: "bedejot", śniadanie na ekranie...,  ;) czysta micha, strawa dla duszy i ciała; "czoko..." ;) omlet mocy.

Omlet..., składniki: Jaja x2 (białko jaja - 80g, żółtko jaja - 40g), mąka orkiszowa - 25g, płatki owsiane górskie - 25g. mleko 1,5% - 50ml, banan - 92g, marchewka - 86g, por - 21g, pietruszka 10g, kakao - 10g, mała płaska łyżeczka sody oczyszczonej - 2/3g, przyprawy; sól, papryka słodka, chilly, cynamon, imbir... według uznania. ;) :)

Przygotowania: ;) rozbijamy..., wsypujemy..., wlewamy..., przyprawiamy; sól, papryka słodka, chilly, cynamon, imbir... i mieszamy. ;) Kroimy..., trzemy..., siekamy..., wsypujemy, łączymy i mieszamy. ;) :) :D  Wlewamy na rozgrzana, posmarowana olejem patelnie..., smażymy pod przykryciem; ok. 20min, z jednej i drugiej strony, na średnim/małym "ogniu", cała filozofia. ;) 

Dodatek: twaróg półtłusty krajanka - 72g ;) ...jasne że z OSM Pszczyna. ;) Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... ok. 633kcal, B [g] - 42, W [g] - 72, T [g] - 21.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz