sobota, 28 listopada 2015

#11 Treningowe... kuchenne "rewolucje" Wild Kitchen "...zdrowo, smacznie i prosto"

Weszła kolacja... ;) :D :) także tego..., ;) żeby nie było że same; omlety, stejki, kurczaki, kasze..., ryż i warzywa... ;) wiadomo. Akurat dziś wchodzi w bilans kaloryczny, makro... pasuje, także jest grubo, tłusto... ;) na bogato. Czysta Micha kanapki..., ;) :D jak to prosto brzmi. :) Bułka grahamka/chleb żytni (grzanki podpiekane na piecu), szynka z piersi indyka, makrela wędzona, ser żółty, pomidor, ogórek kiszony, cebula, przyprawy; pieprz czarny, chilly, pieczywo wysmarowane tartym chrzanem. :D ;) Weekend... przede wszystkim aktywnie ... ;) :) stayRUN \m/

Bułka grahamka - 45g, chleb żytni - 35g (bułka/chleb... "grzanki" podpiekane na piecu), szynka z piersi indyka 47g, makrela wędzona - 95g, ser żółty "gouda" - 41g, pomidor - 121g, ogórek kiszony - 66g, cebula - 59g, przyprawy; pieprz czarny, chilly, pieczywo wysmarowane tartym chrzanem.

Porcja liczona na chłopa 70kg czystej wagi, kaloryczność i makroskładniki... Waga - 509g, ok. 624kcal, B [g] - 44, W [g] - 51, T [g] - 28.

Piotr Czesław/Wild Runner's Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz